CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, July 27, 2011

Dimana dia Sang Penyelamatku??

Assalammualaikum..

Di mulakan dengan Bismillah...

Salam 1blogger~~

ello..ello...ello...Jijah nak cerita atau lebih tepatnya nak meluahkan perasaan Jijah..
Jijah tak tau nak start cerita macam mana, sekarang otak Jijah cuma berfikir untuk menaip dan terus menaip..
cerita itu bermula dengan..

"Sumpah demi tuhan,kalau kau nak kawin juga dengan lelaki tuh,aden tak kan restu,pergilah kau kawin kat thailand dengan dia"
 masih terasa betapa pedihnya hati ini apabila sang ayah yang kita harapkan untuk merestui hubungan cinta ku dengan lelaki yang memang mungkin belum tentu mampu memberi ku kesenangan seperti mana ibubapa ku berikan selama ini.. Apa itu erti cinta kalau kita memandang materi..memang benar wang adalah perkara yang paling penting untuk membiayai kehidupan sehari-hari.. memang lelaki ini tidak kaya dengan wang..tapi sekurang-kurangnya dia bisa membuat aku tersenyum.. aku nampak kesungguhannya untuk memiliki diri ini..
 
namun,apa yang benar-benar merobek hati ini adalah,dimana dia sang penyelamat ku yang selama ini ada di depanku yang selalu membela aku?? dimana dia,orang yang selalu menjadi benteng untuk melindungi aku..dia yang selalu membela ku..dia yang selalu menjadi pelindung di sana tangan-tangan kasar anak lelaki dirumah memukul ku...di mana dia?? dia ada di sisi ku saat itu namun dia cuma mendiamkan diri..kenapa dia tidak membantu ku saat itu?? kenapa?? adakah dia juga tidak suka hubungan aku dan lelaki ini??
 
dia yang selama ini aku percayai yang akan selalu melindungi ku cuma berdiam diri saat aku memerlukan bantuannya.. tiada kata-kata semangat yang dia berikan seperti biasa..dia cuma terdiam melihat airmata ini mengalir saat hinaan yang keluar dari mulut-mulut orang yang aku sayangi..
 
aku memerlukan kamu penyelamatku~~


No comments:

Post a Comment