CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 1, 2012

jeles nye untuk semua ini~



Pejam mata tak terasa dah hampir 8bulan in love.. and now,semakin jeles dengan melihat ramai sahabat-sahabat yang ingin bertunang dahulu sebelum menikah. Kenapa aku tak terfikir pun? Ya Allah..aku hanya terfikir untuk menikah kerana bagi aku tunang itu cuma akan membazir saja.. tetapi setelah melihat semakin ramai yang ingin bertunang dahulu sebelum menikah membuat hati ini mahu bertunang juga..
oh..no way..tolong jangan terpengaruh wahai cik liza syamsurizal ei..sekarang kumpul duit tuk menikah saja jangan nak lagi keserabutan otak anda..hahaha.. insyallah,dengan izin Allah yang maha besar,kakak aku yang telah bertunang pada hujung tahun 2011 akan menikah pada bulan 6 ini dan insyallah lagi,abang aku juga akan menuruti langkah kakak ku. Aku ada terfikir nak menikah pada tahun ini juga,but bila fikir-fikir balik,maybe tak kot..

btw..sesiapa yang nak bertunang tuh,selamat bertunang..sesiapa yang nak menikah dah tuh,selamat pengantin baru..


No comments:

Post a Comment