CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 10, 2011

aku juga wanita yang normal~~

hhhhhhuuuuuuuu(mengeluh)
perkahwinan..
satu perkataan yang membawa seribu makna..
apa lagi buat manusia yang bernama wanita..mengabdikan
diri kepada manusia yang bernama suami..
.
.
.

melihat sepupuku Abdul Rahman Hussain menikahi gadis pilihannya sendiri iaitu Lieya Alias..
terbit rasa cemburu..aku juga ingin menikah tapi belum ada calon..
huhuhuhu..
.
.


lucu rasanya, aku cemburu kerana melihat orang lain menikah..
kerana aku juga ingin melangkah kearah itu..
aku juga ingin di nikahi oleh manusia yang bernama lelaki..
ahhahaaa..aku normal kerana itu aku ingin melangkah ke arah itu..
.
.
.
Ya Allah s.w.t..Kau lah Yang Maha Megasihi..
Kau berikanlah aku,hambaMu ini seorang kekasih yang boleh membimbing dan membahagiakan aku...
Amin~~

No comments:

Post a Comment