CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 27, 2011

~barang2 Yg Aku SayaNg & suKa SgT~

aku rasa semua orang ada item-item yang dyeorang suka..aku pown ada, maybe benda-benda nih nmpak biasa-biasa je.. tapi sumpah aku tak boleh hidup lah kalau benda-benda yang aku suka nih tak ada dalam hidup aku.

tapi dalam hidup aku yang paming penting adalah family aku.. aku tak leh nak bayangkan kalau family aku tak ada..coz family aku selalu je bagi dorongan dan sokongan tuk aku..


p/s: lihatlah item2 ini...





gambar: teddy2 aq..nih bru sebahagian je..





gambar: laptop kesayangan aku~~




gambar: komik n manga


gambar: shawl n tudung~~


gambar: beg2 kesayangan aq~~

&



gambar: jam nih sgt2 chantek tp mlu nak pkai coz chantek sgt..hahahhaa
(org yg bg)



No comments:

Post a Comment