CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 16, 2011

persahabatan ini~~

aku lihat keluar jendela..bulan masih indah di atas langit..
aku lihat di samping ku..adik ku sudah terlena di buai mimpi..
aku lihat di album foto di laptop ku..terdapat beberapa keping foto sahabat-sahabat ku yang aku curi dari facebook mereka..


menitis air mata aku sangat mengenangkan luahan kata-kata hati nya Ansri Handayani di dalam blog nya.. tidak dapat aku bayangkan betapa kuat nya hati nya melewati pelbagai cobaan yang di beri oleh ya Allah s .w.t..
aku ingin mendakap nya saat dia di dalam kesedihan tapi apa kan daya, kami hanya kenal di dunia maya..cuma kata-kata semangat yang bisa aku sampaikan kepada nya..


tersenyum aku melihat foto nya Eva r Nikita dan Nailiamani Aman.. 

Eva adalah sahabat yang terbaik yang pernah aku dapat,kata-kata semangat dari dia saat aku butuh perhatian sudah cukup menghilangkan perasaan gundah di hati.. Naili adalah seorang sahabat yang suka bercerita tentang kehidupan harian nya kepada aku.. tersenyum sendiri aku saat membayangkan semangat dia dalam mengejar sang pemuda yang telah mencuri hati nya..

terlihat foto sahabat-sahabat lama ku.. Oline Sabrina Purba, Fransiska Irene Miranda dan Lingse Panjaitan.. Mereka ini lah yang dulu yang selalu ada di saat aku sedih dan gembira dan kini kami di pisahkan dengan jarak yang jauh.. Oline di Jakarta, Siska di Tanjung Pinang ,Lingce di Pekanbaru dan aku sendiri di Malaysia.. Walaupun kami semua hanya bisa berkongsi cerita melalui dunia maya tapi aku yakin yang bahawa persahabatan kami ini terlalu indah.. 


aku rindu kehangatan pelukan dari sahabat-sahabat ku~~

No comments:

Post a Comment