CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 23, 2011

Home Sweet Home~~

Assalammualaikum..

Di mulakan dengan Bismillah...

hai..rasa macam dah lama saja Jijah tak update, hari nih mood Jijah baik sikit..Sikit saja lah..Oleh kerana mood yang ssikit baik ini Jijah nak update entry sikit jugak la..

Kali ini Jijah nak cerita tentang rumah..Semua orang tau yang bahawa rumah adalah keperluan asas..hahahahaaa...semua orang perlukan rumah.. dan setiap orang jugak mempunyai makna rumah mereka sendiri.. Kalau kawan-kawan tanya kat Jijah apa tuh rumah, Jijah akan jawab.. Rumah Adalah tempat di mana kita akan berasa aman dan selamat dan yang paling penting ada kebahagian di dalam nya..

itu kalau jawapan daripada Jijah..Tempat yang betul-betul membuat Jijah merasa selamat adalah di Rumah Jijah yang ada di Pekanbaru.. Jijah nih penakut nak tidur sendiri tetapi kalau di rumah itu,Jijah tak kisah walaupun tinggal sendiri.. Kenapa macam tuh?? Kerana di situ lah tempat yang paling selamat bagi Jijah.. Walaupun sekarang Jijah tinggal di rumah di terengganu tetapi Jijah dapat rasa kan yang jiwa Jijah tertinggal di rumah Jijah yang di Pekanbaru, Indonesia tuh...

ok bye bye..
nak bagitau nih je..
XoXoXoXoXoXoXoXo

2 comments:

  1. alolo..home sweet home dear..
    jum g indon..

    ReplyDelete
  2. haha betul3, saye pon kalo g mane2 rasenye kat umah sendiri lah tmpt pling aman.. :)

    ReplyDelete