CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 9, 2011

Cukuplah Sudah Wahai Hati~~

" Wahai hati tolong jangan jatuh cinta lagi..
   Sudah penat aku senyum dalam kepedihan ini..
   Jangan kau bukan aku semakin merasa kepedihan ini..
  Wahai hati, tolong hapus dia..
   Tolong hapus dia dari perasaan aku..
  Wahai hati, aku ingin mati rasa..
   Tolong matikan semua perasaan ini.."

Aku cuma perlukan waktu buat memikir semua ini..Aku inginkan kau..kau yang sudah mempunyai si dia..Dan aku hanya ingin mengisi kekosongan dalam hatiku sahaja.. Aku ingin buang semua perasaan ini tapi tidak pernah boleh kerana aku sangat-sangat menyayangi kau...

Kau begitu baik dengan aku..Aku tidak boleh membayangkan satu pun keburukan kau.. Aku mulai suka kan yang lain yang mungkin bisa menerima aku tapi aku tolak cinta nya kerana kau.. Hanya kerana kau.. Tapi sekarang..Saat aku menulis warkah ini,aku merasa penat dalam hati.. Penat.. Penat sangat..Penat dengan hati aku sendiri..Hati yang degil..Hati yang tidak pernah mahu untuk berhenti menyayangi dan menyukai manusia yang bernama lelaki...



Adakala aku menangis..Menangis hanya kerna harus menghadapi semua ini sendiri.. Mana Kakak ku tersayang.. Mana sahabat-sahabat yang selalu memberi kata-kata semangat pada aku.. Mana mereka semua?? Aku merindui mereka..mereka yang tidak pernah penat mendengar cerita-cerita aku..mereka yang selalu ada buat aku.. Sekarang aku penat dengan hati aku sendiri...

1 comment:

  1. hati kita tahu siapa yang dipilihanya. percayalah.
    keep smile sist.

    ReplyDelete