CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 6, 2011

Jangan Call Aku Pagi-Pagi````

Dialog aku pagi-pagi tadi jam 5.43a.m

Hp aku bunyi sambil menyanyikan..
"I'm about to lose my mind 
You've been gone for so long 
I'm running out of time 
I need a doctor 
Call me a doctor 
I need a doctor, doctor 
To bring me back to life "

Aku : halo (mood mamai)
si dia : Yunk, aku rindu la..
ok bye..
Aku : kau iler kan?
si dia : asal lak??
Aku : kau call aku pagi-pagi buta hanya untuk cakap tuh..dah la aku baru je tidur nih..
si dia : nak wat macam mana aku termimpi kan kau..
Aku : ok bye..
si dia : nanti la dulu..
Aku : ok bye..
si dia : apa nih yunk?? Nanti la dulu..
Aku : wei bodoh..aku nak tidur la iler..ok bye..

p/s: sekarang aku nyesal sebab dah marah-marah kat dia tadi pagi.. Sekarang dia merajuk dan aku tak tau nak pujuk macam mana...
Yayang Khai..maafkan Jijah..
tolong jangan kacau waktu tidur aku sebab aku pun kena call Yayang Jelek aku subuh-subuh untuk nyuruh dia bangun Kuliah....

No comments:

Post a Comment