CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 20, 2011

Kembalikan senyuman aku..kembalikan..

Assalammualaikum..

Di mulakan dengan Bismillah..

Hati ini menangis lagi untuk buat sekian kali nya.. Tadi saja-saja nak tengok blog dia, lepas tuh terbaca balik posting kat blog dia mengenai cinta yang aku beri namun dia tolak.. Keinginan dia untuk setia ke kekasih nya membuat hati aku terluka..

Minggu nih aku menyadari yang dia mulai meragui cinta dan sayang yang pernah aku tawaran kepada nya..Kenapa semua ini boleh berlaku?? Aku ingin dia melayani karenah aku seperti sebelum nya.. Kenapa hati aku masih belum boleh menerima yang dia tidak boleh mencintai aku?? kenapa hati aku terlalu degil?? Kenapa aku menangis lagi??

Kembalikan senyuman aku..kembalikan..

Aku pernah berjanji dengan hati aku yang tidak akan pernah lagi mengalirkan air mata kerna dia tapi air mata ini sering menitis lagi, menitis seiring dengan hati yang terluka.. Aku tidak boleh membohongi diri aku sendiri.....

No comments:

Post a Comment