CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 2, 2011

Dia DilaMaR```

                  Aku jeles.......benci-benci kenapa takde orang lelaki nak melamar aku??
 hahahhahaaa.. 
bodoh..
benci aku wat entry nih tapi aku tetap nak wat, hahahaaaa..

                      Meh dekat sikit nak cerita nih apa yang buat aku jeles nih, 
semalam aku tengah call Puput, pastu tiba-tiba ada call masuk rupa-rupa nya kawan Jijah call..
 Dia menjerit kuat giler sampai terkejut Jijah, Jijah ingatkan ada pape,
 rupa-rupa nya dia nak bagitau yang Boyfriend dia lamar dia..
and automatic Jijah jeles..
 sebab Jijah, boyfriend pun takde apa lagi nak kena lamar..

Wow..jeles nya aku.. =(

Apa pun aku doakan dia dengan calon or bakal suami dia tuh akan happy ending..
Woi iler..aku jeles bodoh...hhahahhaa

No comments:

Post a Comment