CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 12, 2011

Aku Belum Sedia~

Hari ini dapat kabar nya betul-betul mengejutkan.. Kabar mengenai tsunami.. Tiba-tiba rasa takut datang sehingga membuatkan aku rasa yang aku sudah di ambang bahaya atau maut..Memang betul semua yang hidup itu akan mati tapi aku takut, aku bukan takut mati tapi aku belum sedia lagi untuk mati.. Aku sedang memikirkan adakah sudah cukup ibadah dan kebaikan yang aku lakukan selama aku hidup di muka bumi ini.. Apa yang membuat aku semakin sedih adalah memikirkan Kakak Bulat saya yang berada di Kedah. Kalau sempat kami tiada tinggallah dia sendirian. tak dapat saya bayangkan bagaimana dia akan lalui hari-hari yang akan mendatang..

Tadi saya sms dengan dia, saya tau yang dia sangat risau.. dan kami di rumah pun juga merisaukan dia. Ya Allah..Kau berikanlah kami peluang kali kedua bagi lah kami peluang untuk berubah Ya Allah.. Bagilah kami sedikit waktu lagi..

No comments:

Post a Comment