CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 26, 2011

Apa Dalam Hatiku``

Assalammualaikum..

Di mulakan dengan Bismillah..


HHUUuuuuuuuuuuuuuuu(mengeluh panjang) Apa yang tak kena? Apa yang tak cukup? Aku sendiri pun tak tau.. Sejak 2 menjak nih aku asyik rasa nak nangis je.. Aku tension sebenarnya.. tension sebab apa?? Entahlah aku sendiri pun tak leh nak jawab.. Aku tertanya sendiri, Apa masalah aku sebenarnya? Aku salah buat pilihan ke? Aku pun tak tau..

Air mata.. terima kasih keran selalu menjadi teman ku yang paling setia, yang paling akrab, yang sentiasa ada dengan aku bila-bila masa aku perlukan kau.. Terasa sangat sensitif sejak kebelakangan nih.. Orang nampak je kita ceria, nampak je happy tapi dalam hati .. subhannallah... hanya Allah s.w.t yang tau..
 
Sebenarnya, aku sendiri pun tak tau pada siapa lagi nak aku luahkan apa yang terpendam dalam hati nih.. Sumpah..aku tah tahan lagi nak menahan semua nih. Hati macam nak pecah dah nih.. HAti oh HAti..tolonglah bertahan ya... bertenanglah.. bersabarlah... pasti ada hikmah disebalik semua yang telah berlaku nih.. 

Selagi bergalar manusia, kita takkan pernah lari dari merasa pelbagai perasaan. Adakal kita berasa gembira dan teruja.. Adakal kita rasa sedih dan sengsara. Kita semua sentiasa mengharapkan rasa gembira dan ceria menguasai diri. 

Pernahkah sahabat semua berasa sedih sehingga tidak mampu melakukan apa-apa... Pernahkah begitu sedih?? Begitu lemah? Hilang keyakinan?? Aku sedang rasa semua ini tapi cukuplah bagi aku sekarang atau sampai kapan pun Allah s.w.t sebagai tempat berlindung dan mengadu.. dan keluarga sebagai semangat diri..
    
               
Tertarik dgn kata2 nie yg aku bce dr luvislam.com..baca dan hayatinya...

  1.       Bila engkau letih n hilang smangat..Allah tahu kau telah mencuba sedaya upaya..
  2.       Bila tangismu berpanjangan dan hatimu duka, Allah telah mngira titis airmatamu,
  3.       Bila engkau rasa ketinggalan dan masa meningglkanmu,Allah tetap bersamamu..
  4.       Bila engkau telah kebuntuan akal, Allah adalah penunjuk jalan apabila engkau telah berazam,maka bertawakallah kepada Allah..

No comments:

Post a Comment