CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 10, 2011

Kisah Lalu, Kisah Kini Dan Kisah Akan Datang..

Kisah Lalu ..
 aku tak tau kenapa aku selalu merasa masa-masa lalu aku banyak yang buruk.. memang aku mengaku yang aku banyak melakukan kesilapan tapi adakah kerana masa lalu aku itu yang membuat aku menjalani hidup ku kini penuh dengan liku-liku? 
 kadang-kadang aku merasa takut untuk melangkah ke hadapan hanya kerna masa lalu ku ini.. ada satu kesilapan yang telah membuat aku menyesal dari dulu dan mungkin sehingga aku mati. setiap malam aku menangis meratapi dan merenung akan kesilapan aku yang hanya membuat hati ibu dan ayah ku hancur se hancur-hancur nya...


(konon2 waktu aku muda)


Kisah Kini ..
Aku masih seperti aku yang dulu, aku yang tidak bisa berdiri sendiri.. aku masih duduk di dalam lingkungan ibubapa ku.. aku baru sahaja menamatkan kuliah aku yang aku jalani selama 3tahun bersama-sama teman seperjuangan.. aku lalui hari-hari ku dengan sabar dan tabah dan mengharap supaya ada sinar yang mungkin akan menerangi hari-hari ku yang akan datang..


(konon2 aku sekarang)

Kisah Akan Datang ..
Aku belum tau apa yang akan aku lalui pada masa yang akan datang tapi aku cuma berharap agar hari-hari yang mungkin akan menjadi kisah hidup ku.. aku inginkan kisah-kisah nan indah


(diantara perkara indah yg aku inginkan)



td ada teman aku bilang yang "Jangan menilai seseorang dari masa lalunya. Terkadang, mereka yg punya masa lalu buruk mampu menciptakan masa depan yg cerah"..


dan aku berharap aku salah seorang yang telah mempunyai kisah buruk ini dan mampu untuk memiliki masa hadapan nan indah dan cerah..

No comments:

Post a Comment