CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 31, 2011

Kelinci itu bikin Kau ingat Ma aku``


Liza, kamu suka kelinci tak ? :-D
itu sms yang kau hantar kat aku..tiap kali baca sms kau nih pasti aku akan ketawa kerana aku merasakan kau melihat aku sama seperti arnab kerana kau kata dalam sms yang seterusnya " gak tw ni kenapa, wakt liat kelinci ini ingat nya sama kamu, hehehe" 

tak sangka aku nih macam arnab..hahhaaa..Arnab tuh comel la mana layak nak samakan dengan aku yang buruk nih.. Aku rindu kat kau yang selalu baik dengan aku.. tadi aku baru je online kau terus cakap yang kau nak pergi rumah yayang sebab dah lama tak jumpa.. Apa maksud kau dengan memberitahu ke aku?? Kalau niat kau adalah untuk melukai atau membuat au cemburu... Sumpah..tiada terdetik sedikit pun dalam hati ini yang aku cemburu kerana aku sedar sebanyak mana aku berusaha pun kau tak akan pernah berpaling ke aku..

Aku sudah mulai dewasa setelah sering terluka dengan nama nya CINTA.. dan kini aku yakin tiada apa pun yang mungkin boleh membuat aku menangis hanya kerana cinta..(kalau pasal family gerenti nangis guling2..hahahha) Aku juga dah yakin yang kini aku bertambah dewasa dan matang tiap kali hati aku terluka atau di lukai..

dan tentang kelinci tuh, aku harap tiap kali kau lihat kelinci.. Please..ingat kat aku sebab aku juga pasti akan ingat kau yang sedang makan timtam.... 


No comments:

Post a Comment