CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 7, 2011

Semakin kuat ditahan, Semakin kuat dugaan~~

Huh..kenapa aku selalu di uji?? kenapa semakin hari semakin banyak dugaan yang harus aku lalui?? apa salah aku Ya Allah?? 


semakin aku cuba untuk melawan semua ini, semakin kuat dugaan yang harus aku lalui, tak pernah aku mengusik ketenteraman orang lain tapi kenapa orang lain itu sering menyakiti hati aku ini? aku tak mampu lalui semua ini dengan sendiri. Ya Allah..aku tak pernah bermaksud untuk menyakiti perasaan dia, hanya tak mudah bagi ku untuk melalui ini semua dengan dia lagi..


di sini aku masih sendiri tanpa diri dia melalui hari-hari sepi.. dan cuma berharap agar boleh melewati hari-hari esok walaupun tanpa dia di sisi aku lagi...hadirnya diri dia dalam hidup aku yang dulu telah banyak merubah segalanya. 


Ya Allah...Kau tabahkan lah hati ku ini...
Ya Allah...Aku sungguh menginginkan dia...ooohhh Ya Allah..tolonglah diriku ini..
aku sungguh-sungguh menginginkan diri dia untuk mendampingi dan mencintai aku..
aku sungguh-sungguh menginginkan dia untuk terus bertahan melewati hari-hari yang penuh dengan dugaan ini...



No comments:

Post a Comment