CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 23, 2011

Happy Tak Pasal-Pasal

Aduhai.... Nape aku leh happy macam orang giler nih???  Dia just Say i miss u.. but it totally make me feel like flying in the air... amboi speaking tak pasal-pasal..hahaahhaha... Wei..aku happy lah, nape nih?? tiba-tiba rasa malu lak sebab macam gatal je aku nih... Gi mampus lah yang penting aku happy. buwekkkkkkkk =P..


Benci tul lah bila membayangkan dia bersama orang lain, nape bukan aku je yang ada di sisi dia.. Dia tak pernah pun cakap kat aku yang dia suka kat aku tapi takpe ke kalau aku perasaan sorang-sorang nih?? Aku terlalu berharap ke? memang aku sangat-sangat berharap semalam Vj Bhim2 dan Vj Putra ada cakap time dyeorang on air kat Radio Rumah Langit, dyeorang cakap tak salah kalau kita menyukai seseorang tapi yang penting aku dah bagitau kat orang tuh yang aku suka kat dia..


Memang aku dah bagitau dan kami sangat-sangat baik, sampai aku rasa macam aku dah couple dengan dia je.. Blah la mek jijah.. perasaan je lebih..hhahhaha...

No comments:

Post a Comment