CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 24, 2011

Rim.. I miss U a Lot~~

Terasa tak mampu berdiri lagi pabila aku memikirkan kau dan aku sudah menjauh.. Terasa kisah lalu menghantui ingatan aku.. Terasa kesepian, keseorang kerana dulu kau akan sentiasa ada di belakangku setiap kali perasaan-perasaan ini hadir di dalam diri ku..

Terasa tidak dipeduli kan..Mana sahabat-sahabat ku yang sentiasa ada waktu aku gembira?? Mana mereka semua?? Aku lagi kesedihan tapi mereka sedang tertawa sesama mereka.. Mana kekasih hati ku yang setia dan sayang pada aku dulu?? Mana..mana dia pergi?? Berderai lagi air mata aku tiap kali mengingati kau.. Aku Rindu.. Aku Rindu semua yang pernah kita lalui bersama... Datanglah..Datanglah temanin aku nih yang lagi menangis.. Belailah rambut ku seperti yang sering kau lakukan tiap kali aku menangis..

Aku sedang butuh kan kau nih.. Rim2..rim tau tak yang ijah ada kenal dengan seorang lelaki nih.. tak tau lah nama dia apa.. kita panggil dia putra je la ek sebab dia kan lelaki... Rim tau tak yang dia sama macam rim.. Rim dengan dia sama, apa lagi time ijah sedih, dia juga ada untuk mendukung ijah tapi ijah sudah melukai hati dia.. Ijah tak tahu nak mintak maaf macam mana.. Sekarang ijah sangat memerlukan dia untuk melupakan Rim.. Rim tolong doakan yang putra tuh akan baik balik dengan ijah.. bukan ijah akan lupakan Rim.. Rim akan selalu di ingatan ijah....

No comments:

Post a Comment