CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 10, 2011

~~ Penipu ~~




Penipu.. itu lah panggilan yang sesuai untuk kamu.. kamu yang telah menipu aku. Tidak tahu yang kamu sudah dimiliki orang. kamu melayani karenah dan tingkah aku seperti kamu menginginkan aku. Kamu berjaya membuat hati aku terbuka buat manusia yang bernama lelaki. aku sangkakan kamu akan mencintai aku namun rupa-rupanya apa yang kamu lakukan selama ini hanyalah mimpi dan khayalan yang indah. yang hanya kamu lakonkan untuk memenangi taruhan dengan teman-temanmu.


apa salah dan dosa aku pada mu?? sehingga diri mu tega melakukan semua ini yang hanya membuat aku semakin benci kepada lelaki.. seminggu yang lalu, aku baru mengenali mu.. kamu mengangap aku seperti wanita yang kamu ingin miliki tapi semua itu hanya satu penipuan. satu penipuan yang sungguh sempurna yang kamu rancang bersama-sama teman-temanmu..


Ya Allah..kenapa Kau biarkan mereka menghancurkan hati aku? berapa banyak dugaankah yang Kau ingin aku lalui?? 
Ya Allah.. aku sudah tidak kuat untuk menahan semua ini lagi..

2 comments:

  1. suka2..
    try tgok blog ni..

    http://kupukupukecik.blogspot.com/2011/01/sape-kate-yuyu-make-up-tebal-meh-nak.html

    ReplyDelete
  2. syg... btul ka ni?? kenapa lelaki tu jahat!!!

    ReplyDelete