CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 15, 2011

Hidup Aku Akan Lebih Baik, Jika............

aku menjadi lengkap atau sempurna sebagai wanita..

  1. anak perempuan yang soleha buat ibubapa nya
  2. kakak dan adik yang boleh melindungi adik beradiknya
  3. pelajar yang baik
  4. menjadi sahabat yang mengisi kekosongan sahabat nya
  5. menjadi seorang isteri
  6. menjadi seorang ibu
  7. menjadi seorang nenek
Mungkin aku baru saja berada di tempat yang ke4..untuk mencapai nombar 5,6 dan 7..aku tidak boleh sendiri... aku mesti harus mempunyai seorang lelaki yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T sebagai jodoh untuk menjalani hari-hari nya dengan bersama aku..........

EeeeeeeeeeeeeUuuuuuuuuuuuuuuuu..............macam gata; je kan...
hAHahAHahAHahAHahAHahAHahAH

No comments:

Post a Comment