CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 15, 2011

"Terlerai Sudah Kekusutan"

Memang betul jangkaan aku yang sebanarnya dia dah tau yang aku suka dekat dia tetapi dia sengaja mahu aku sendiri yang bagitau dan dia bangga kerana aku dah berani bagitau kat dia apa yang selama ini aku pendamkan. Memang lega bila kita boleh lepaskan semua yang telah terpendam dalam hati kita selama ini. 

Semalam aku dah bagitau kat dia semalam yang selama ini dia sudah mencuri hati aku..dan aku dapat jawapan "thx coz loving me" =)

Memang aku malu nak tengok muka dia tapi aku tengok juga sebab aku suka...huhuhuhuu... dan yang betul-betul buat membuat aku serba salah adalah mendengar kata-kata dia " kamu pun tau kan yang kita ga boleh bersama". iya aku tau.. aku tau yang kau tidak akan mungkin menduakan kekasih kau hanya kerana aku dan aku juga tidak ingin semua itu terjadi..

Tapi sekurang-kurangnya kita masih boleh bersahabat baik. Semalam waktu aku menangis didepan kau, aku bukan ingin membuat kau simpati atau menunujukan yang aku kecewa akan jawapan yang kau berikan, tetapi aku menangis kerana amu merasa diri aku ini tidak layak untuk di cintai dan  dan aku merasa aku sangat-sangat lemah dan itulah punca paling kuat kenapa aku menangis..

Semalam kau ada cakap yang kau juga suka sama aku.. aku tak tahu itu adalah kata-kata yang sengaja kamu ucapkan atau kerana hanya ingin menjaga hati aku.. walaupun itu mungkin satu penipuan tapi thx kerana ucapan kau itu buat aku gembira walaupun untuk seketika...

Btw thx a lot to lalink, YUNKI keran dah selalu dengar aku mengeluh dan dah selalu berikan aku semangat dengan nasihat-nasihat yang kau kasi tuh...
LOVE U SO MUCH YUNKI!!!!

No comments:

Post a Comment