CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 14, 2011

Semakin Suka dan Semakin Benci

SEMAKIN SUKA..semakin aku suka pada kau SEMAKIN BENCI aku pada diri aku sendiri.. aku tahu aku sengaja mengambil prihatian dari kau dan kau juga melayan karenah aku.. tapi aku semakin aku suka dan sayang pada kau membuat aku menjadi semakin benci pada diri aku sendiri..


Kerana aku tahu aku semakin hampir menjadi perosak hubungan kau dan teman wanita kau.. aku benci pada perampas tapi aku sudah hampir menjadi salah seorang perampas kekasih orang... wahai kamu wanita....sumpah aku tiada niat untuk merampas kekasih kau.. aku dengan dia cuma bersahabat...


Aku pernah bertanya kenapa tiada orang yang nak dekat aku dan kau cakap pasti ada orang suka pada aku..Adakah kau salah seorang yang suka pada aku??


kenapa aku jadi benci dengan diri aku sendiri?? ijah..jangan nangis ijah...aku nak nangis sekarang nih........aku tak nak air mata aku jatuh lagi.. Aku dah penat asyik menangis je..tolong lah bagi kegembiraan buat aku.....

No comments:

Post a Comment