CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 17, 2011

Cinta Diam Diam~~

Iya apa salahnya kalau kamu milik orang lain?? kan aku cuma mau bersahabat dengan kau, kau ngajak aku berjumpa dengan kau.. bukan aku tak nak tapi aku takut yang aku akan menjadi bertambah suka dan sayang pada kau... Kau sedar tak yang kita nih dah sama seperti lirik lagu Cinta Diam-Diam yang di nyanyi kan oleh Febrian..

" Engkau punya dia..
  Sementara aku sendiri...
  Tak mungkin orang kan tau kita mencinta...
  Inikah namanya cinta diam dia...
  hanya Tuhan, Kau dan aku yang tau"


dan kau suka bagi aku lagu Bon Jovi " Thank You For Loving Me"
 (cari dan dengar sendiri la ek lirik nya) =P


Sebenarnya aku tidak mahu kau perlakukan aku dan kekasih kau seperti ini, kau bersama dia tapi kau juga selalu baik dengan aku.. Walaupun sebenarnya ini sangat-sangat menyakitkan tapi aku sanggup bertahan kerana aku bahagia malah sangat-sangat bahagia dengan adanya kau disisi aku.. Aku mengharapkan sesuatu yang lebih dari persahabatan kita ini tapi itu semua tidak akan pernah mungkin terjadi kerana aku tau kau sangat-sangat mencintai si dia...


Kawan-kawan aku cakap yang aku macam terdesak dengan lelaki sampai sanggup nak hancurkan hubungan kau dan kekasih kau, tapi sebenarnya mereka tidak tau yang kita cuma bersahabat.. TTm...
dan buat sahabat-sahabat yang tercinta, memang si dia yang lagi dekat dengan sahabat korang nih (aku lah tuuh) tidaklah seperti yang aku ingin kan tetapi aku tetap suka ma dia sebab dia sangat-sangat baik.....Dan AKu Suka Dia....Itu YANG PALING PENTING!!


No comments:

Post a Comment