CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 24, 2011

Buat Seorang Putra``

Just a friend..itu kata-kata yang kau ucapkan pada aku.. kau sedar tak yang kata-kata kau itu mungkin menyinggung perasaan aku?? Aku sedih bila kau tidak dapat aku miliki, air mata aku masih belum boleh terhenti walaupun berjuta lelaki memujuk kerana sekarang hati aku hanya ingin memiliki diri mu..
Kau sering ucapkan thx for loving me.. tapi kenapa kau tak boleh menjawab yang kau juga mencintai aku..kau egois, kau sangat-sangat hipokrik... apa salah nya kalau kau ungkapkan kata-kata itu?
kau cakap cuba kalau aku ini boleh hadir sebelum kekasih kau.. mana aku akan tau yang aku akan ketemu dengan kau lah.. kalau aku tau sumpah aku tak nak lelaki lain.. kau cakap yang kalau boleh kau tak nak kehilangan aku tapi kau ada fikir tak yang aku cuma seperti menemani kau sahaja.. Kau sama seperti si dia yang dulu..si dia yang pernah mencuri hati aku sama sperti kau... kau dan dia buat hati aku terhenti di tempat yang sama.. kau dan dia buat aku selalu jatuh cinta tapi kau tak seperti dia.. Kau sering buat aku menangis.. Dia cuma pernah buat aku menangis ketika dia meninggalkan aku,,,

Walaupun kamu seorang lelaki..seorang putra,, kamu tak kan pernah mengerti hati dan perasaan hati seorang wanita yang dikecewakan kerana kamu sangat-sangat egois~~

No comments:

Post a Comment