CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 27, 2011

BeRikan aKu ciNtA``

Assalammualaikum..

Di mulakan dengan Bismillah..


Semalam Jijah borak2 dengan kawan baru Jijah yang Jijah kenal kat RaDio RumAh kArDuS`` dan Radio RuMah lAnGit... Dyeorang baik2.. Jijah jadi suka boleh kenal dengan dyeorang.. Jijah nih sebenarnya nampak selalu bahagia setiap hari, walaupun Jijah senyum belum maknanya yang Jijah nih sedang bahagia.. Hati sangat2 kecewa kerana belum boleh menemui sang adam yang mungkin boleh singgah dalam hidup Jijah..

Selalu berharap agar ada cerita cinta yang bahagia  mungkin akan singgah dalam hidup ini.. Tapi selalu aje ada dugaan yang harus Jijah lalui.. Selalu merasa seperti tidak di sayangi tuhan tapi Jijah yakin, mungkin kerana sayang lah Tuhan buat Jijah macam nih.. Ya Allah.. Ya Tuhanku, berikanla aku cinta supaya ada yang mencintai dan menemani aku dalam kesepian ini..

Berikanlah aku cinta..Aku juga punya hak untuk bahagia..Untuk dicintai.. Tapi Tuhan..aku mau hubungan yang halal di jalan Mu..



Tuhan berikanlah aku cinta

No comments:

Post a Comment