CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 13, 2011

toLong janGan saLahkaN aKu...

Tiap kali ingat kat kau, hati aku macam sesak kerana dalam hati aku penuh dengan wajah-wajah kau yang menarik hati aku.. berketar-ketar tangan aku waktu sedang menaip cerita ini kerana aku sedang membayangkan kau.. kebaikan kau membuat aku jatuh hati pada kau.. keinginan seorang wanita ingin merasa di cintai apalagi buat wanita yang sering patah hati seperti aku ini....

huuuuu..aku menghembus nafas dan menarik nafas dengan perlaha-lahan kerana tiba-tiba hati aku terasa betul-betul sakit kerana penuh dengan wajah kau.. aku pejam mata dan wajah kau juga yang terpapar di minda aku.. aku tidak mahu membohongi hati dan diri aku senndiri, aku jatuh cinta lagi.. 

TOLONG JANGAN SALAHKAN AKU kerana aku jatuh cinta pada kau.. mana ada wanita atau perempuan yang tidak akan jatuh hati kalau ada lelaki yang baik dan prihatian pada mereka.. membayangkan kau sudah cukup membuat hati aku melonjak riang dan membuat bibir aku mengukir senyuman..

TOLONG JANGAN SALAHKAN AKU kerana aku memendam perasaan ini, kerana aku tidak ingin persahabatan kita ini akan putus hanya kerana perasaan aku ini.. ada orang pernah bilang, kalau cinta kita itu hanya akan membuat orang lain menderita makna nya cinta itu bukan untuk kita kerana cinta itu bukan untuk menyakitkan tetapi untuk disenangi...

TOLONG JANGAN SALAHKAN AKU kerana aku cuma bisa menceritakan semua tentang aku dan kau di Dunia Jijah......................

No comments:

Post a Comment